lunes, 30 de diciembre de 2013

QUEDADA A LA BOLERA!!!

Hola holaa!!!! Bueno ja he dit que publicaria molt aviat!!! Es que encara no havia publicat cap dels dos dies que haviem quedat en Samba i jo!!! Li vaig proposar per aquest dissabte passat una activitat més lúdica per anar alternant una mica de tot!!! I vaig pensar de portar-lo a la bolera de Platja d'Aro, un poble que tenim per aquí al costat del nostre!!! Li va encantar aquesta idea!!!
Mira que jo feia temps que no hi anava a fer una partida de bolos i estava molt verd, i en Samba no havia jugat mai em va dir, i el tiu una mica més i em guanya!!! Al principi tirava quasi tot els bolos i després jo ja em vaig animar i també vaig agafar bona ratxa!!! Ens ho vam passar genial perquè després vam estar jugant a uns futbolins i jugant a algunes màquines recreatives que per cert li van encantar!!!! 
En Samba va quedar bocabadat amb tot allò que va veure!!! És genial!!!! 
Deixo unes fotografies perquè podeu veure la nostra qudeada!!!!
Fins aviat!!! Que passeu un bon cap d'any i bona entrada del nou any!!!



No hay comentarios:

Publicar un comentario