lunes, 30 de diciembre de 2013

DIA DE "NOCHEBUENA"

Hola holaaa!!!! Bueno el dia de "Nochebuena" per la tarda vam anar amb en Samba a fer un volt pel poble perquè així en Samba veia el que es feia per Nadal: les activitats, l'ambient que hi havia per aquestes dates, les llums de Nadal que pengen pel poble... Ja que ell no ho havia vist mai, encara que porta un any aquí, encara no havia vist la nostra tradició. Li va agradar molt, sobretot la pista de patinatge, es quedava bocabadat quan veia alguns nois i noies que patinaven tan bé!!!
Jo li vaig dir que si volia que entravem a patinar però és una mica vergonyós i no va voler patinar, ja li vaig dir que si volia fer-ho un altre dia podíem fer-ho però no el veig molt convençut, a veure si al final el convenço!!! 
Bueno deixo una fotografia perquè veieu la nostra experiència... 


Mira que no li agraden les fotos i jo sempre estic fent-li fotos!!! jajaja s'ha d'aguantar perquè a mi si que m'agraden i també per poder fer després el blog per ensenyar-vos les nostres experiències!!!
Bueno fins a una altra publicació!!!! Fins aviat!!!
BON NADAL I FELIÇ ANY NOU A TOTHOMMM!!!




No hay comentarios:

Publicar un comentario